вторник, 21 января 2014 г.

Ուշադրություն

Ուշադրություն

Ուշադրությունը հոգեկան գործունեության ուղղվածությունը և նրա կենտրոնացվածությունն է այնօբյեկտի վրաորը անձի համար որոշակի նշանակություն ունիՈւղղվածություն ասելով պետք էհասկանալ հոգեկան գործունեության ընտրական բնույթընրա օբյեկտի կամածին կամ ոչկամածին ընտրությունը:
Ուշադրությունը ենթադրում է հոգեկան գործունեության ուղղվածությունը ևկենտրոնացվածությունըՀոգեկան գործունեության ուղղվածությունը այդ գործունեությանընտրությունը և այդ ընտրության պահպանումն էԿենտրնացվածությունը տվյալ գործունեությամբտարված լինելնէնրանում խորացված լինելը:
Ուշադրությունը լինում է ներքին և արտաքինոչ կամածին,կամածին և հետկամածին:
Ներքին ուշադրությունը մարդու հոգեկան գործունեության ուղղվածությունն է դեպի սեփականներաշխարհի բովանդակություններըսեփական ապրումներն ու մտքերը:
Արտաքին ուշադրությունը մարդու հոգեկան գործունեության ուղղվածությունն է դեպիարտաքին աշխարհի առարկաներն ու երևույթներըԱյն իրագործվում է զգայարաններիօգնությամբ:
Ոչ կամածին է կոչվում այն ուշադրությունըորն առաջ է գալիս մարդու կամքից անկախ,ինքնաբերաբարառանց գիտակցական նպատակադրմանՈչ կամածին ուշադրություն առաջբերող գործոնները բաժանվում են երկու խմբի՝ արտաքին (բարձր ձայնպայծառ լույս,նորություններ և այլնև ներհոգեկան (պահանջմունքներդրդապատճառներգիտելիքներ և այլն):Ոչ կամածին ուշադրություն դրսևորելիս մարդը ճիգեր չի գործադրումՈւշադրության այս տեսակըհատուկ է նաև կենդանիներին:
Կամածին ուշադրությունը միայն բնորոշ է մարդուն և այն առաջացել է գիտակցականաշխատանքային գործունեության շնորհիվԿամածին է կոչվում այն ուշադրությունըորըկապված է գիտակցաբար դրված նպատակի և կամային ջանքերի հետԴա մարդու գիտակցականկենտրոնացումն է որոշակի օբյեկտիինֆորմացիայի վրա՝ որոշակի կամային ջանքերիգործադրման շնորհիվԿամածին ուշադրությունը մեր կամքի դրսևորումն էՈրևիցեգործունեությամբ զբաղվելու որոշում կայացնելիս մենք կատարում ենք այդ որոշումը՝գիտակցորեն ուշադրություն դարձնելով նույնիսկ այն բանի վրա,  ինչը տվյալ պահին մեզ չիհետաքրքրումբայց որով զբաղվելը մենք անհրաժեշտ ենք համարումԿամածին ուշադրությունըմիջնորդվում է գիտակցորենդրված նպատակներով:
Հետկամածին ուշադրությունը նպատակասլաց բնույթ է կրումբայց մշտական կամայինճիգեր չի պահանջումԵրբ կամային ջանքերի գնով մենք մեր ուշադրությունը կենտրոնացնում ենքորևէ գործունեության վրաորը ստիպված ենք կատարել և որը մեզ չի հետաքրքրում և սկսում ենքիրագործել այնԱյդ գործունեությունը աստիճանաբար սկսում է մեզ դուր գալև մենք չենք էլնկատումթե ինչպես ենք կլանվում դրա մեջԱյս դեպքում ուշադրությունը կամածինից դառնումէ հետկամածին:
Կյանքի առաջին ամիսներին երեխայի համար բնորոշ է միայն ոչ կամածին ուշադրությունը:Սկսած կյանքի երկրորդ ամսից երեխան արդեն ավելի շատ է հետաքրքրվում առարկաներիարտաքին կողմերովԿամածին ուշադրությունը սովորաբար ծագում է կյանքի առաջին տարվավերջին կամ երկրորդ տարվա սկզբինԱյդ ուշադրությունը առաջանում է դաստիարակությանընթացքումԵրեխային մաքրությունկարգ ու կանոնարաշակի կարգապահությունսովորեցնելով՝ մենք նրա մոտ կամածին ուշադրություն ենք զարգացնումՄինչդպրոցականտարիքում կամածինուշադրության զարգացման համար մեծ նշանակություն ունի խաղը:Նախադպրոցական կամածին ուշադրությունը դեռևս խիստ անկայուն էչի կարողանում երկարկենտրոնանալ մեկ օբյեկտի վրախորը լինելՍրան հակառակ նրա ոչ կամածին ուշադրությունըկարող է լինել երկարատևկայուն և կենտրոնացված:

Комментариев нет:

Отправить комментарий