вторник, 30 сентября 2014 г.

Պահանջակ, ոչ գնային գործոններ


Պահանջակ, ոչ գնային գործոններ

Պահանջարկի օրենքի համաձայն սպառողն իր տնտեսական վարքագիծը
հիմնականում պայմանավորում է նրանով, թե արտադրողը, վաճառողին ապրանքը ինչ գնով է առաջարկում: Պահանջարկը բարիքների այն քանակությունն է, որը սպառողները գնորդները/ ցանկանում են և ի վիճակի են գնել  շուկայական գնի պայմաններում:  Ապրանքի գնի նվազման պարագայում մեծանում է ապրանքի նկատմամբ պահանջարկը, իսկ գնի բարձրացումը հանգեցնում է պահանջարկի նվազման:  Ընդանրապես գնորդն ամենից առաջ բախվում է արտադրողի ապրանքին առաջարկած գնին և դրանից հետո նրանց միջև սկսվում է փոխհարաբերություններ:                                                                               Արտադրողի գնինսպառողը հակադրում է իր գինը, որտեղից էլ առաջանում է բանակցություններ ապրանքի գնի շուրջը:  Գնի երկկողմանի ընդունման  պարագայում այն կոչվում է շուկայական գին:
 Պահանջարկի փոփոխության ոչ գնային գործոններից են՝

  • ·         Եկամտի փոփոխություն
  • ·         Գնորդների քանակ
  • ·         Սպառողական ճաշակի փոփոխություն
  • ·         Սպասումներ
  • ·         Փոխկապակցված բարիքներ

Комментариев нет:

Отправить комментарий