Պահանջակ, ոչ գնային գործոններ
Պահանջարկի օրենքի համաձայն սպառողն իր
տնտեսական վարքագիծը
հիմնականում պայմանավորում է նրանով, թե արտադրողը, վաճառողին ապրանքը ինչ գնով է առաջարկում: Պահանջարկը բարիքների այն քանակությունն է, որը սպառողները գնորդները/ ցանկանում են և ի վիճակի են գնել շուկայական գնի պայմաններում: Ապրանքի գնի նվազման պարագայում մեծանում է ապրանքի նկատմամբ պահանջարկը, իսկ գնի բարձրացումը հանգեցնում է պահանջարկի նվազման: Ընդանրապես գնորդն ամենից առաջ բախվում է արտադրողի ապրանքին առաջարկած գնին և դրանից հետո նրանց միջև սկսվում է փոխհարաբերություններ: Արտադրողի գնինսպառողը հակադրում է իր գինը, որտեղից էլ առաջանում է բանակցություններ ապրանքի գնի շուրջը: Գնի երկկողմանի ընդունման պարագայում այն կոչվում է շուկայական գին:
հիմնականում պայմանավորում է նրանով, թե արտադրողը, վաճառողին ապրանքը ինչ գնով է առաջարկում: Պահանջարկը բարիքների այն քանակությունն է, որը սպառողները գնորդները/ ցանկանում են և ի վիճակի են գնել շուկայական գնի պայմաններում: Ապրանքի գնի նվազման պարագայում մեծանում է ապրանքի նկատմամբ պահանջարկը, իսկ գնի բարձրացումը հանգեցնում է պահանջարկի նվազման: Ընդանրապես գնորդն ամենից առաջ բախվում է արտադրողի ապրանքին առաջարկած գնին և դրանից հետո նրանց միջև սկսվում է փոխհարաբերություններ: Արտադրողի գնինսպառողը հակադրում է իր գինը, որտեղից էլ առաջանում է բանակցություններ ապրանքի գնի շուրջը: Գնի երկկողմանի ընդունման պարագայում այն կոչվում է շուկայական գին:
Պահանջարկի փոփոխության ոչ գնային գործոններից են՝
- · Եկամտի փոփոխություն
- · Գնորդների քանակ
- · Սպառողական ճաշակի փոփոխություն
- · Սպասումներ
- · Փոխկապակցված բարիքներ
Комментариев нет:
Отправить комментарий