воскресенье, 25 января 2015 г.

Մասնագիտական կողմնորոշում


Նախագիծ - Իմ մասնագիտական կողմնորոշումը





1.1Ապագա հոգեբան եմ :
1.2   Ընտրել եմ այս մասնագիտությունը, քանի որ իմ կարծիքով առավել լավ կկարողանամ դրսևվորվել այս ասպարեզում:
1.3   Հոգեբանությունը ինքնին հետաքրքիր որսորմնասիրության առակա է, յուրահատկությունները առանձնացնել դժվար կլնի, բայց փորձեմ: Առաջին հերթին լինելով հոգեբան դու կարողանում ես ավելի հեշտ ճանաչել մարդկանց, հասկանալ, վերջապես կարող ես լավ խորհուրդներ տալ:
1.4   Մասնագիտությունս ընտրել եմ մեծ քրոջս խորհրդով(նա հեգեբան է), հետագայում ամրապնդել եմ կարծիքս դպրոցում ակումգային գործունեության շնորհիվ:
1.5   Հոգեբանները արտասահմանում մեծ պահանջարկ ունեն: Հայաստանում այն դեռ զարգացող մասնագիտություն է: Հուսամ, որ ամեն բան կստացվի:
1.6   Վերևում նշեցի, որ Հայաստանում հնարավորությունները այդքան էլ մեծ չեն, իսկ արտասահմանում հակառակը: Հաշվի առնելով, որ հնարավորություն ունեմ մեր երկրից դուրս աշխատելու, մասնագիտության արդիականությունը բարձր եմ համարում:
1.7   Իմ ընտրած մասնագիտությունը ոսուցանում են Երևանի պետական համալսարի հոգեբանության և փիլիսոփայության և Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի հոգեբանության ֆակուլտետներում:
1.8   Երկրորդ մասնագիտություն ընտրել երբեք չեմ մտածել, երազանքս հոգեբան դառնալն է: Սակայն եթե հնարավորություն, ժամանակ և ցանկություն լինի սովորելու հաճույքով կսովորեմ Երևանի Մխիթար Հերացու անվանպետական բժշկական համալսարանում: Այդ դեպքում էլ կդառնայի մանկաբույժ:


Комментариев нет:

Отправить комментарий