четверг, 15 января 2015 г.

Ես կարողանում եմ, իսկ դո՞ւ

Նախագիծ


Ահա և անցավ մեկ տարի: Նոր տարին իր հետ բերեց 2014-2015 ուստարվա առաջին կիսամյակի ավարտը: Փորձեմ ավարտվին մոտեցող կիսամյակը ամփոփել << Ես կարողանում եմ >> նախագծով: Չգիտեմ ինչից սկսել, ինչով վերջացնելԱյս տարի էլ իմ դպրոցը ինձ տվեց շատ-շատ գիտելիքներ, բայց հիմա խոսեմ հայոց լեզվի ու գրականության մասին: Ինչպես միշտ բովանդակալից ու հետաքրքիր դասեր, բուռն քննարկումներ ու հետաքրքիր կարծիքներ: Կարդացի, վերլուծեցի, տեղադրեցի բլոգում: Ահա և իմ կարգախոսը այդ դասերին : Նյութերս պարտրաստելիս շատ ծրագրեր են պետք եկել(Microsoft Word, Movie Maker, Microsoft PowerPoint), որոնցից օգտվել կարողանում եմ : Դե, եթե կարդում եք նյութս ուրեմն բլոգով աշխատել էլ գիտեմ: Երևի այսքանը: Նյութերիս ծանոթանալ կարող եք այստեղ: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий