среда, 16 апреля 2014 г.

Communicate- Հաղորդակցություն

1.       Երբ ես կարդացի այդ հայտարարությունը թերթում, որոշեցի դիմել այդ պաշտոնի համար:
When I read that announcement in the newspaper, I decided to apply for this position.
2.       Ապոլոն թիմի խաղը հեռարձակվեց հեռուստատեսությամբ:
The game of team “Apolon” was broadcast on television.
3.       Մի ընդհատիր ինձ ,երբ ես խոսում եմ:
Do not interrupt me when I am speaking.
4.       Մրցավարը դուրս հանեց Մեսսիին հայհոյելու համար:
The arbitor sent off Messi for swearing.
5.       Երբ մենք հեռուստացույց ենք դիտում, մենք հեռուստադիտող ենք:
When we watch TV we are viewers.
6.      Երբ մենք խաղը դիտում ենք մարզադաշտում, մենք հանդիսատես ենք
When we watch the match in the stadium, we are spectators.
7.       Շատ առցանց հարցաշարեր կան համացանցում:
There are many tests in internet.
8.       Երբ ես խոսում էի հեռախոսով, մեր կապը կտրվեց:
When I was speaking on the phone I was cut off.
9.       Խնդրում եմ մի կախեք հեռախոսը, ես ցանկանում եմ ձեզ մի երկու քաղցր խոսք ասել:
Please do not hang up , I want to say “To sweet words” to you.
10.  Այդ գիրքը լույս տեսավ անցյալ տարի և ունեցավ շատ ընթերցողներ:
That book came out last year, and has had many readers.
11.  Ձեր դեմքը շատ անարտահայտիչ է:
Your face is very inexpressive.
12.  Կանխագուշակումը անշնորհակալ աշխատանք է:
The prediction is very unthankfull work.
13.  Խնդրում եմ տվեք ձեր մեկնաբանությունը այս հոդվածին:
Please, give your comment on this article.
14.  Համացանցը լի է Հենրիկ Մխիթարյանի մասին տեղեկատվությամբ
The internet is full of information about Henrikh Mkhitaryan.
15.  Թարգմանեք այս նախադասությունը հայերենից անգլերեն:
Translate this sentence form Armenian into English.



Комментариев нет:

Отправить комментарий