Նախագիծ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու: Սովորողները աշխատում են դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում են աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ աչդեն արված աշխատանքի հղումը կամ նոր օրինակ: Վարժարանի կայքում բացվում
է այդպիսի բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ:
Կարողություն
|
Աշխատանք
|
Մայրենի խոսքի մշակույթ
|
|
Խոսքի պատկերավորման
միջոցներ, բառերի տեսակներն ըստ իմաստի և ձևի, հոմանիշային բառազույգեր:
Կարողանում եմ կարդալ
և վերլուծել բնագրերը, գտնել խեսքի պատկերավորման բառային շարահյուսական միջոցները: Մասնակցել քննարկումներին,
արտահայտել կարծիք, հիմանվորել այն: Գրել թեստային աշխատանք, կատարել բառակազմական,
ձևաբանական, շարահյուսական և կետադրական վերլուծություններ:
|
|
|
|
Գրականություն(թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
|
|
Կարողանում եմ կարդալ,
վերլուծել, կարծիք արտահայտել, գտնել խոսքի գեղարվեստական արտահայտչամիջոցները: Ներկայացնել ստեղծագործության
գկխավոր հերոսներին՝ արդարացնելով, քննադատելով, մեղադրելով: Գրել փոքրիկ էսսեներ:
|
|
Իսահակյան- Լիլիթ,
Խուլիո Կորտասար-Դեղին ծաղիկը
Չարենց-Երկիր Նաիրի Զիգֆրիդ Լենց- Մի գիշեր հյուրանոցում Դեյլ Քառնեգի- Ինչպես ձեռք բերել բարեկամներ և ազդեցություն ունենալ մարդկանց վրա |
|
Անգլերեն
|
|
Զարգացրել եմ խոսելու
կարողությունը: Կարողանում եմ խոսել կենցաղային տարբեր թեմաներով:
|
Խոսելու կարողությունը
զարգացնելու մասին ապացույցներ չունեմ:
|
Գրելու կարողությունը
նույնպես զարգացրել եմ : Կարողանում եմ գրել տարբեր նյութեր, կատարել թարգմանություններ:
|
|
Մաթեմատիկա
|
|
Կարողանում
եմ աշխատել բնական թվերի, եռանկյունաչափական, թվային ֆունկցիաների հետ:
|
|
|
|
Պատմություն
|
|
Պատմության առարկայի
նախագծային ուսուցումն իրենից ենթադրում է հայոց և համաշխարհային պատմության առավել
կարևոր թեմաների համակողմանի և խորքային հետազոտում, պատմության այս կամ այն ժամանակաշրջանում
տեղ գտած պատմական պրոցեսների և ժամանակակից իրադարձությունների համեմատում, նրանց
միջև գոյություն ունեցող օրինաչափ կապի բացահայտում: Բացի այդ պատմությունը սովորեցնում
է, ուսումնասիրելով անցյալը, հասկանալ ներկան և կանխատեսել ապագան: Պատմություն առարկայի
խնդիրներից է նաև սովորողի մոտ ինքնուրույն քննական, հետազոտական, մտքի զարգացում:
|
|
|
|
Էկոլոգիա
|
|
Էկոլոգիա
առարկայի ուսուցման շնորհիվ սկսել եմ ավելի զգույշ ու հոգատար վերաբերվել իմ շրջակա
միջավայրին: Կարողանում եմ կատարել համեմատականներ և վերլուծություններ տրված թեմաներից: Կարողանում եմ լուծումներ գտնել խնդիրների վերաբերյալ, ունեմ
իմ սեփական տեսակետը այս կամ այն երևույթի վերաբերյալ:
|
|
|
|
Արվեստ
|
|
Արվեստի տարբեր
ճյուղերի ուսումնասիրում
|
|
|
|
Ակումբ
|
|
Թերապիաներ
Էգոիզմ
Ֆոբիաներ
|
|
Փորձի
ձեռքբերում
|
|
Ընտրությամբ դասընթացներ
|
|
Կենսաբանություն
|
|
Անգլերեն
|
|
|
|
Ուսումնական պլանից
դուրս(ինքնակրթությամբ, լրացուցիչ կրթությամբ)
|
|
Կազմել առավոտյան
ընդհանուր պարապմունքի նախագիծը և վարել այն:
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий